ویدیو و فیلمیادداشت‌ها و مقالات شخصی

پایان ۶ سال عضویت در شورای اگهی های بازرگانی صداوسیما

پس از حدود ۶ سال حضور مستمر در شورای بازبینی و بازشنوایی اگهی های بازرگانی صداوسیما که مثل باد گذشت ؛ امروز به عزم و اراده ای که سعی بانیان نیک اندیش آن مشکور باد، این بار پرزحمت و زمان گیر از شانه ناتوان بنده برداشته شد و زین بابت رهین منت ایشان هستم . در این مدت در اظهار نظر درباره اگهی های بازرگانی در حد بضاعت مزجات ؛ کلمه ای نگفتم و ننوشتم جز درمسیر صیانت از فرهنگ و هویت ملی ، اخلاق اسلامی و حقوق مردم بویژه زبان دیرپای فارسی و هر جا در رد یا تایید اگهی ها اختلافی بود از این خاستگاه بود وبس .
در این مدت که بواسطه استمرار و روزانه بودن جلسات کم هم نبود ؛ از یکایک استادان حاضر در شورا ؛ دانش و ادب و صفا و سخاوت اموختم و از نداشته های خویش برای عرضه به اعضا ، شرم و ازرم دارم و از این غبطه می خورم که فرصت و درنگ دیدار و هم سخنی با این عزیزان از من سلب شده است . یاد مرحومان امیری و کلاهدوز و پیرانی به خیر که از نیکان روزگار بودند و جز به نیکنامی شهرت ندارند.
از دوستان عزیزم از صمیم قلب و سویدای وجود بابت هر گونه تعدی و جسارت و پرخاش و بی التفاتی عذرخواهم و سوگند یاد می کنم از سر سهو و قصور بوده نه عمد و تقصیر و آن را بگذارید به حساب عمل دقیق به وظیفه حساس و خطیر نظارتی حقیر در سالهای اخیرکه همواره نارضایتی هایی به بار می اورد .
خداوند همه ما را در دنیا در برابر دلهای پاک انسانها و وجدان های بیدار رو سفید و در پیشگاه حضرت حق سعادتمند و رستگار گرداند. العاقبه للمتقین
برادر کوچکتان
امیر دبیری مهر

 

 

دکتر امیر دبیری‌مهر

امیر دبیری مهر متولد 1356 در تهران، دانش اموخته علوم سیاسی در مقطع دکتری است و از سال 1374 تا کنون در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و رسانه‌ای به پژوهش و تدریس مشغول است. وی تا کنون پژوهش‌ها، مقالات، سخنرانی‌ها و گفتگوهای مطبوعاتی و رادیویی - تلویزیونی متعددی انجام داده است که دسترسی به برخی از آنها از طریق درگاه اینترنتی اندیشکده خرد میسر شده است. ریاست انجمن اندیشه و قلم از جمله مسئولیت‌هایی است که این عضو پیوسته انجمن علوم سیاسی ایران هم اینک عهده‌دار آن است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + چهارده =

دکمه بازگشت به بالا